Lååånga promenader alldeles själv med Tyra är riktigt oslagsbart!

Onsdags dagen efter jag kom hem från Örebro kröp det myror i mina ben, jag behövde gå lååångt!
Så drog vi ut till Hellasgården och gick runt Kärrtorpsjön  - fann 3 st cachar - och sen fortsätte längs Snörom mot Saltis-Duvnäs – där fann jag 2 cachar – sen fortsätte vi mot Erstavik och fann ett par cachar till. Det blev 1,8 mil på 5 timmar! Tyra sprang hela tiden i långlinan, vad super duktig hon har blivit nu, kommer på alla inkallningar och håller stenkoll på mig! På kvällen åkte jag till Sickla hos en kompis och badade i hennes jacuzzi, lyx!

dålig kvalite på bilden, men ser ni hur mys de va på jacuzzin!? :)


Torsdags
åkte vi igen till Hellasgården och gick mot Björkhagen där gick vi en runda Kärrtorps motionsspår på 2,6 km. Där fann jag 9 cachar. Tyra hade klövjeväska på 2 kg. Det blev 9 km för denna dagen på 4 timmar. På kvällen hade jag en kompis hos mig som sov över tills idag. Igår kväll när vi gick kvällspromenad – SNÖÖÖÖADE det! Tyra blev så glad och hoppade runt, gulligt!


Idag
gick jag & Tyra med Karin & Donna i 1,5 timme och snackade lugnt. Nu ikväll gick jag och Tyra på 1 timme promenad till Kolarängen för att finna en cacha där ;) Tyra drog 3 kg DW på 35 minuter.
Nu ska vi slappa i sängen och glo på film. Äntligen och vara helt ensam med Tyra, har haft folk runt omkring oss varjedag nu på sistone.

För er geocaching nördar – jag har nu hittat 83 st sen jag började för 5 veckor sen. Älskar geocaching, är en riktig nörd nu! Dock har jag inte kommit upp till mystery än, lite för svårt för mig, tradionell räcker gott.

Onsdags, hellasgården.

Vacker natur uppe över Kärrtorpsjön, det har brunnit där förut så flera träd är döda. Det gör så magiskt i naturen.

Vidare genom Snörom mot Östervik.

Erstavik, älskar stället, där brukar jag sitta och pausa ofta med Azi förut...
När jag klättrade uppför berget för en cacha så fann jag det här. Vilket djur?



Torsdags, mot Björkhagen.
Busar med löven.

Älskar det här, löven satt fast i hennes mun utan hon märkt det, stannade där länge.

Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅH, den där röda selen, vart har du köpt den? Hade en blå till Fjodor förut, och vill gärna ha en till Lennart med, men Fjodors är ju på tok för stor.

2012-10-26 @ 21:40:36
URL: http://cukl.blogspot.com
Postat av: Ebba

Mysigt! Vad kul med geocaching, är lite sugen på att börja jag med ;)

2012-10-27 @ 12:32:25
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0