Nu är jag en hunddagisföreståndare!

Gick på sista delen av utbildningen i helgen - jäävla äntligen så är det klar. Nu tar jag ett steg framåt i livet inom hundvärlden! Möte i veckan!! :)

Vi läste Etologi och Problemhundägaren helgens. Den sista delen var jättespännande, jag är så intresserad av detta. Ska se efter fler sådana kurser. Vill bli problemhundutredare i framtiden kanske, så måste man kunna mycket om människor...

Tyra har varit hos mina föräldrar på landet - hon trivdes bra där. Hon låg och solade på hundkojans tak i hundgården och pappa har varit snäll och cyklat med henne lörda & söndag. Mamma tog mysiga promenader till sjön! 
 
Just nu sover Tyra fortfarande i min säng under täcket - man blir trött om man har varit hos mormor och morfar tycker Tyra.
 
Jag och Tyra var själv hos MIN mormor och morfar fredags i Solna. Vi bakade kanelbullar och åt en massa mat där. Tyra fick flera godisbitar av min mormor, och hon skulle smaka på renskav som vi åt till lunchen tyckte min mormor. Så fick Tyra det, Bortskämd därborta, men aldrig så hemma hos mig, haha!
 
Nu ska jag gå en långis - mina ben är fylld av myrorna av still sittande hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med den andra hunden?

2012-10-10 @ 06:44:53
Postat av: pshundar

kul, grattis :)

Svar: tack :)
The Deaf Trio

2012-10-16 @ 16:58:02
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0