Tyra har så kul ihop med Romeo!

Guud vad Tyra och Romeo släppte loss på hundöarna igår- efter två timmar där var de helt slut. Men dagen slutade inte - vi besökte Bromma Zoo och köpte märgben! Jag la undan ett par halsband och koppel, ska fundera om jag ska köpa dessa. 

Höstkänsla <3


På kvällen tittade vi på min brorsas match i Älta IP, det blev 18-1 till Älta och min bror gjorde 5 mål, fuun match ;) Romeo och Tyra satt lugnt vanligt och gillade läget bland publiken. Sen tog vi en runda och de fick märgben när vi kom hem.
 
Nu ska jag, Romeo och Tyra powerwalka i Saltsjöbaden! :) Kommer med film och bilder sen! Julia är på mässan på stan, så jag är hundvakt :) Sen ikväll åker jag in till stan och käkar på restaurang, mums!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är så mycket med höst! Mycket trevligare väder att ta långa promenader i! :)

2012-09-15 @ 18:25:05
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0