9/4 -13 <3 + hellasgården

 
Förrgår har jag haft Tyra i exakt två år! Ofattbart att hon har varit hos mig så länge- tiden går så fort! Det har varit massor av motgångar och medgångar - och jag ser fram emot fler motgångar att lösa tillsammans med dig Tyra och medgångar att uppleva tillsammans med dig Tyra! <3 Min lilla yrväder!!
 

Igår var jag ute på Hellasgården hela dagen med tre andra och summan 7 hundar. Varav två är basenji hundar. Mycket intressanta hundar, väldigt intenstiv och väldigt svår att tolka tycker jag. Dessa är speciella! Men väldigt vackra, men inget jag skulle ha själv. Tyra bar klövjeväskan när vi var ute och gick - sen solade vi allihopa 7 hundar + 4 människor vid Hellasgården cafe och pratade om allt möjligt! Härligt. På kvällen åkte jag och Tyra ut till landet och umgicks med mina föräldrar.  

Gänget!

Fånge på stenen mitt i sjön! ;)

Jag och sötaste Parson valpen Nebbo å Tyra!
Fjord och ... Glömt namnet nu!! Ojj!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Brun hund heter Pantra och svart är Fjord

2013-04-12 @ 00:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0