Min födelsedag & tredje dagen på jobbet!

När jag vaknade - jag fyller år! Men jag mötte istället en panik mamma som sa det läcker, det läcker! Jag fattade så klart först inget, men sen visade det sig att rören under köket hade gått sönder så det har läckt varmt vatten hela natten och köket var fullt med vatten på golvet! Jag försökte skruva fast den, men jag gjorde det hela bara värre. Väckte brorsan - så lyckades han få stopp på vatten i huset i en speciell skruv i källaren. Puh. Rörmokare kom och så, vatten hade också runnit genom väggen ner till källaren.

Mer än så hann jag inte med imorse, åkte då tidigare till stan och promenerade med Tyra längs vatten i en timme och åt frukost i solen istället! :) Busade lite med Tyra med pinnen, hon vill inte doppa tassarna än i vattnet, för kallt ;)

Platsen stannade vi för frukost!
 
På lunchen blev jag bjuden av dagiset thaimat, älskar thaimat, alltid min önskemål som mat till födelsedag! Ätit det i några år nu, hihi. Dagen var bra. Vackert väder! Gick ner till vattnet med dagishundarna för att se om de ville bada, den franskabulldoggen ville absolut! Fegast var Tyra! 


På vår eftermiddagspromenad i solen.
 
Väl hemma - hittade jag en blommor av mamma på bordet! Fint! Jag öppnade även presenter av mormor som jag fick av henne söndags som jag inte fick öppna förrän idag. Hihi. Ska inte fira min födelsedag idag med vänner&familjen, det blir en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Marit å Bazz

Stort Grattis på födelsedagen :-)

2013-04-17 @ 22:46:03
URL: http://bazz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0