Det känns väldigt tråkigt att blogga nu! - Pga ingen bilder!

Åhjjaa, känns som jag har inget att skriva fast vi hittar på en massa saker. Bilder betyder så mycket! Ska köpa kameran på torsdag, det får bli en alla hjärtans dags present till mig själv ;)
 
Men ifall denna veckan har Tyra varit hos dagmatte, måndags och idag. Jag jobbade 13.00-18.00 måndags, så tog vi 4 km joggningstur med Tyra på morgonen och åt en rejäl mysig frukost! Idag ligger jag hemma sjuk, inte roligt alls - men så får Tyra ha roligt med Donna istället för att tillbringa sängen med mig hela dagen, tack Donna!
 
2 ägg, mixad yoggi/kvarg/frystahallon/avocado, proviva skogsbär dryck, hårdbröd
med keso och sist 1 tsk omega-3.
 
Igår var jag ledig- skönt, men det blev en nästan heldags vistelse på Södra Djursjukhus, jag följde med en kompis och hennes hund dit. Stannade där 4 ½ timmar, en lång dag. Tyra fick vara hemma med brorsan, men vi hann med lek och bus stund på Ältasjön på förmiddagen. På kvällen när jag kom hem gick vi ut en timme i snöfall väder, jättemysigt! Vinterland igen här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0