Glömde berätta att jag har varit i Örebro förra helgen!

Ja juste jag har varit i Örebro förra helgen med Tyra! En kort visit - typ 22 timmars besök! :) Kom dit fredagen 13.00 och åkte med tåget hem 15.00 på lördagen. Jag sov hos barndomsvännen Julia, alltid lika mysigt. Vi var några som åt middag tsm på kvällen - taco! - Hon har två katter, men det funkade utmärkt, dock hade Tyra uppsikt hela tiden för hennes katter inte är hundvan till 100%, så onödigt om de skulle bli skrämd av Tyra.
 
Lördagen träffade vi en till kompis och hans hund, Julia lånade en annan hund Kelly. Vi var tre med tre hundar som promenerade längs vatten vid Oset, jättefint! Solsken! Skulle ha åkt skridskor - men isen var för glasklart, ingen snö på alls, så hundarna skulle halka en massa - nä sådant riskerar jag inte på Tyra. Vill inte hon ska bryta benet, korsband, sträckning osv osv .. :)
 
Julia, Kelly, jag & Tyra.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilka fina bilder! Roligt att träffa kompisar!

2013-02-16 @ 16:26:47
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0