Men veckan slutar inte idag ...

Vi ska snart träffa en kompis och två hundar att ta långpromenad här i Älta trakten. Skulle ha gått i stan - men jag orkade inte, så trött, träningsvärk av igår också ;)) Så ses vi här istället - sen ikväll blir jag inbjuden till hans familj för middag. Mysigt!
 
Imorgon blir det rallykurs hos Hundläroverket - sista gången, trist faktiskt! Tre gånger redan nu! Vill gå på fler, ska se om hon har fortsättningskurs :) Ska även få nya tolk imorgon, äntligen. Fick riktiga dåliga tolkar de 2 gångerna, de översättade fel och kunde inte avläsa mig alls. Det var nästan pinsamt för man känns som att Irene/de övriga deltagarna tyckte att jag ställde konstiga och dumma frågor/svar - det är för tolken inte fattde mig rätt! Jag sa ifrån till tolkcentralen efter andra kurstillfället, så fick jag veta igår att vi får nya tolk. Hoppas bättre imorgon! :)

Bilden från första kurstillfället.
 
Förresten - min kamera är totalt död, går inte ens öppna den, så jag har inget att fota med då min mobilkamera är också sönder. Ska köpa en ny kamera nästa vecka, hoppas jag hittar en bra..! Ledsamt att alltid be andra och fota nu för tiden :/ Inte ens kan jag filma, var ju så sugen att filma igår på isen...

Kommentarer
Postat av: Marit å Bazz

Vad roligt ni verkar haft på rallykursen. Jag förstår att Tyra är duktigt, ni har ju så himla fin kontakt. Tråkigt med tolken - hoppas att du får en bättre nu:-)

2013-02-10 @ 16:57:32
URL: http://bazz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0