Jobbat jobbat jobbat!

Idag tog jag och Tyra lugnare på morgonen - brukar köra med en längre promenad eller träning. Men nej, idag får Tyra vila. Så det blev en runda på ca 15 minuter kiss&bajs rundan på morgonen innan jag drog till jobbet vid 7.30. Senare vid 10.30 tiden kom Tyras dagmatte hit och hämtade henne och var hos henne en stund - sen drog de och gick långpromenad på 3 timmar till Saltsjöbaden. Tyra sprang i långlinan med Donna och lekte i snön :)
 
När jag kom hem från jobbet ca 14.00 var Tyra ej hemma än - jag kunde inte låta bli och vara ute, solen skeeeen - så jag drog ut på ensam promenad, fan ovant, haha! Men passade då på in till konsum och köpte semla till mig och brorsan!
 
På min egna promenad idag, gick till kullen där man såg över Ältasjön. Solnedgång på gång.
 
När jag kom hem vid 15.30, var Tyra hemma, hon soooov hela eftermiddagen/kvällen - helt slut! Hon får vila mer ikväll, så ska vi till Dreviken imorgon och promenera på isen på min lediga dag! Efter promenaden åker jag och Tyra till en kompis i Sickla och ska göra hemmagjorda sushi, perfekt!!
 
ISDROTTNING från draget igår bitti <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är han! :D aa haha, att mejla blir nog lite enklare :P min mejl är [email protected]

2013-01-22 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0