Skidtur igen efter ett par veckor!!

En härlig skidtur runt Erstavik på 6 km tog jag och Tyra imorse! Tyra var inte på riktigt topp draghumör idag, hon travade mest istället för den vanliga fullfart galopp. Vi prövade även ett nytt väg - nästan orörd snö där, bara en person har gått innan oss. Så det var kämpigt för oss att ta fram, Tyra jobbade jättebra, hon tog all kraft och plogade snön och drog mig fram. Jag hjälpte så klart till - svettig blev jag efteråt - skönt med motion också ;)
 
Riktigt vinterland bilder;
 


Min älskade draghund!
Igår eftermiddag efter jobbet kom jag hem till Tyra, dagmatte hade lämnat henne hos mig strax innan jag kom hem. Så blev jag nyfiken på tåget som körde in i ett hus i Saltsjöbaden. Ni har säkert läst detta på aftonbladet, jag bestämde för att ta bussen och saltsjöbanan till Negeling, där gick vi till Saltsjöbanans slutstation och fick se tåget i huset. Mäktigt syn verkligen! Ofattbart! Man får se sådant bara en gång i livet liksom!


Kommentarer
Postat av: Aurora

En väldigt konstig syn med tÅget!

2013-01-16 @ 16:45:20
URL: http://rawran.wordpress.com
Postat av: Sara & Ådi

Ja men jag tänkte såhär eftersom när man skrivit in lösenordet en gång så är den ju alltid "upplåst" för den datorn vilket är bra men skulle man råka radera sparade lösenord så vore det ju bra med ett lösenord som är lätt för folk att komma ihåg! ;)

Ja jag såg det dom verkar suveräna och lätta att ha med! Vi gick igenom någon skylt igår bara, Ådi verkade gillade det och jag tyckte det verkar va bra för både hjärna och kontaktövningar så vi ska prova på lite till :D För finns en liten grupp som tränar det i våran "stad" ute på grusplanen ibland så när vi skolat in oss på skyltarna kanske vi ska sällskapa dom! :D Såg videon när ni körde :) Det är lite tråkigt med att bo i en liten stad det finns nästan inga kurser att gå och på vintern är allt "stängt" :/

2013-01-16 @ 23:00:30
URL: http://saraevangeliet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0