Tyra hos sin kompis idag!

För första gången i mitt liv jobbar jag på ett jobb som man inte får ta med sin hund till jobbet. Ångest! Men tur så snäll kompis jag har, hon tar Tyra två dagar i veckan när jag praktiserar där. Nämnligen Donna + hennes matte! Skönt med tryggt "dagmatte", finns inte bättre person!

Idag hade de gått i Erstavik + lekt på Skarpnäcks rasthage. Trött Tyra när jag hämtade henne idag vid 18.00 tiden. Helt slut är jag också, rätt ovan att jobba - ej jobbat på 12 månader ju. 

Gick också tidigt upp imorse för att ta en promenad med Tyra, hon sprang i långlinan runt Strålsjön på ca 50 minuter. Härligt morgonpromenad - bara hundfolk som var ute då ;)

Imorgon börjar jag vid 9.15, så det blir upp typ 6 för att hinna med en längre promenad på morgonen som imorse med Tyra! :)

Tyra + Donna = Lycka! Hemma hos mig under julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0