Dagarna!

Vi tre har haft tre "slöa" dagar - onsdags badade vi vid Flatenbadet, torsdags var vi vid Erstavikbadet och igår var vi på Tyresö Strand. Badade, busade, solade, låg i skuggan. Inte mycket mer än så. 

Erstavikbadet torsdags;


Tyresö Strand igår;
 
Igår kväll gick jag ut med kompidsarna efter de har ätit middag hos oss till Flatenbadet för att spela lite minigolf. Hundarna var hemma - det gick jättebra för dom, speciellt för Sauron. 2 timmar var de själva hemma. Tyra har inga problem med det - så hon låg bara och sov. Jag filmade hela tiden.
 
Idag var det VILODAG för oss, vi låg i sängen länge - men gick ut en kort runda på morgonen, sen återvände vi till sängen tills 13.00!! Så trötta var vi tre! Eftermiddagen åkte jag till Tyresö Centrum för att handla några saker, mat och hundben. Hundarna var själva 2 timmar. Jag filmade även idag - Sauron var bra, han var inte avkopplad nej, men han låg i korgen och filten större av delen. Är supernöjd!

Filmen är 4 minuter - men förkortad med snabb hastighet; hela filmen är annars exakt 2 timmar.
 
Tyra är lite tröttare än vanligt har jag tyckt ett tag nu... Jag kanske inbillar mig... Kanske är det värmen? Eller är hon trött pga kennelhostan som hon hade i maj...? Jag avvaktar och får se hur det blir när det är kyligare väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0