Det har varit jättevarmt idag igen!

Imorse gick vi som sagt upp till berget- under hela dagen lät jag hundarna vara inomhus då det var FÖR varmt ute även i skuggan. Tyra envisades och riva ner kompost nät tre gånger för att ligga på min sol stol och solade. Haha, riktig soldyrkare, men inte bra för henne! En gång när jag solade en stund och gick in för att göra nåt så hittade jag hundarna så sött ihop i min säng!
 


 
När det börjat bli svalare så åkte vi in till stan och mötte upp Sofia med Ralph kl 19.00! Vi köpte varsin sushi för att sitta vid Stadshuset och äta, mysigt! Efter sushimiddagen sättade vi igång med hundträning Tyra och Ralph tränade utställningstående. Sauron tränade passivit, han skällde ett par gånger när jag tränade med Tyra, men sen satt han tyst hela tiden, men ville vara med oss... 
 


Efter hundträningen gick vi en promenad mot Slussen och sa hejdå där vid 21.00, supernöjd med kvällenspromenad. Trötta hundar härhemma nu! :)
 
Men när vi kom till Slussen för att ta tunnelbanan - var Tyra superstressad, hon drog dit och hit och förblev rosa i ansiktet. Hon är känslig för att åka in till stan om hon inte har fått normala rejäla motion som hon ska få. Hon har för det mesta legat och tagit det lugnt, lekt lite på stranden de senaste dagarna. Så hon blev stressad idag, men hon blev lite lugnare när vi mötte upp Sofia och Ralph! Jag blev lite besviken för jag vet hon kan bättre än så - men ja så är det. Vi kan inte göra så mycket nu på dagarna när det är så sjukt varmt. Men det ska börja regna nu några dagar - JIIIIPPPPPPPPPIIIIEEEEEE! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0