Efter tre dagars vila - börjar det krypa myror i Tyras ben!

Hon ville inte ta sovmorgon imorse- hon skulle upp kl 8 och ville gå ut i trädgården för att busa i hennes springpole och bjuder på träpinnen lek. Så jag tänkte - det går inte. Hålls hon vila under helgen kommer hon riva ner väggarna nästa vecka när hon är hemma från mitt jobb. Inte bra för någon.
 
Så drog vi ut till Hellasgården och tog en promenad runt "Ulvsjönslinga", sen gick vi hem från Hellasgården. Rikrigt mysigt promenad, ett tag sen vi gick i terräng. Härligt! Tyra var hur pigg som helst och sen när vi kom hem var hon lugn resten av kvällen. Jag var iväg till stan ett par timmar också, så har hon bara sovit i min säng hela tiden. Det kändes bra att hon får röra lite på sig.
 
Det är ändå vila för henne då hon brukar jobba väldigt mycket och bär saker/drar saker/mig. Men nu fick hon promenad utan träning och krav. Pausade vid Hellasgården bad också, där fick Tyra träna lite dogparkour ;)
 
Väääldigt typisk Tyra! När hon har lång tunga ute, och när jag ska fota - så stänger hon munnen och har lite bit av tungan kvar ute! Jag har försökt länge få bild på den, men aldrig lyckats tills idag!! Så roligt!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är superhärligt att ha en hund som hoppar i och simmar av sig själv. Underbart! :) Vi bor i Gävle men kommer från Stockholm :)

2013-06-02 @ 16:46:33
URL: http://sejohansson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0