Foto + Vila + Lek + Träning + Vibbplattan

Idag har jag shoppat överallt i Nacka Forum och Sickla köpkvarter! En av superköp var en kamera! Jag valde bara den billigaste digitalkameran för att ha nåt att fota och filma med. På Tyra + Alperna resa (30 mars - 6 april). Testade kameran nu ikväll - super nöjd är jag med den! Har olika effekter och motiv att välja, kommer ha skoj med kameran verkligen!
 
Stackars var Tyra försökkanin nu ikväll, massa bilder på henne ;) Här kommer några!
 
Punk
Tecknad

Reflektion

Fish Eye! (Ser ut som hon var kuperad!)


Tyra har haft en ganska lugn förmiddag/dag då hon har legat hemma medans jag var ute och shoppade. Men nu ikväll var vi ute och backtränade - kastade boll upp och ner i grusgrop som är täckt med snö! Sen när det började bli mörkt, tappade vi bort tennisbollen :( Äsch hem och hämtade en dragkampleksak som jag gömde i lekplatsen och Tyra fick göra sök. Även tränade lite apport på vårt sätt. Hon är väldigt duktig på att hämta leksaken och lämna fint till min hand, hon har nog lite fågelhund i sig ;)
 
Hem så blev det lite rallylydnad träning i köket - därefter kopplade hon av på våran nya vibbplattan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0