Underbar dag!

Idag drog jag och Tyra glatt till jobbet - fint väder och så! Förmiddagen gick vi 2 timmars promenad med hundarna. Härligt! Till lunchen åt vi sushi, på eftermiddag promenad gick vi yttligare 2 timmar - stannade vid en strand och hundarna fick bada och sen stannade vi vid en rasthage och hundarna fick springa loss lite :)
 
En dagis hund vid namn Herkules följde med mig hem över natten idag, så nu ikväll drog vi tre på en joggningstur på 4 km. Hundarna drog mig fint på 1,7 km, sen blev Herklues jättetrött så kopplade jag loss honom från draglinan och han fick springa bredvid mig istället resten av kilometerna. Stannade vid Strålsjön och hundarna fick bada - härligt glada dom blev!
 
Nu är det lugnt här hemma och vi kommer sova riktigt gott inatt <3

Lite av dagen på dagiset :)
På kvälls löpningstur!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är Herkules för ras? Är han en spansk vattenhund? Härliga bilder :-)

2013-05-14 @ 14:37:56
URL: http://sejohansson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0