Vilo dag + konstig middag

Idag stannade Tyra hemma från jobbet. Hon hade sin vilodag, Karin med Donna kom och rastade henne på dagen. Tyra var så nöjd att få vara hemma - hon var så trött imorse och hon var seg när jag kom hem. Tills jag gav henne middag. Jag följer Kolmården instagram och fick inspiration att hänga upp kött i träden så får djuren kämpa för att få äta den. Så jag testade på Tyra idag, så knäpp hon blev :) Jaktinstinkt kanske? Men hon lyckades och få ner köttet, får skaffa starkare snöre så hon ska äta från trädet och inte ta ner den :)
 
Film!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket! Hon är 75% amstaff och 25% Staff. Jag har följt din blogg sen 2009, både Azi och Tyra var/är också väldigt fina!

Jag har varit sugen på en spansk vattenhund men dom är ju inte så vanliga så det var kul att se honom :)

2013-05-15 @ 20:00:47
URL: http://sejohansson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0