TACK!

Har haft en långuppehåll med bloggen då motivationen att skriva har varit nere... Kämpade mot detta - men nu börjar det kännas roligt igen.. Kanske blir det fler inläggar! :)
 
I denna här inlägget vill jag tacka Tyras uppfödare Laila för den fina presenten vi fick idag! Otroligt vackert - jag började grina när jag såg den... Härligt att bli uppskattad av all jobb jag har lagt ner på Tyra sen dag ett när hon kom hem till mig april 2011. Över 2,5 år har jag haft henne, har haft så många motgångar med henne - men ändå har vi lyckats komma genom allt! :)
 
Här är jag med en fantatisk hund som visar att man kan klara allt! Mitt lilla hjärta! Här får ni se en otroligt vacker tavla som en Erik har målat av Tyra. Vår present av Laila med familj! Tack så mycket fina ni! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Laila

Så otroligt roligt att kuna visa sin uppskattning på detta sätt.Erik som har målat tavlan fick veta lite om bakgrunden och tog sig an uppgifet som en ära att få göra detta till dig och Tyra :- Så roligt vet att han lagt ner hela sin själ i tavlan.Har bara prata med han via mail,men han verkar underbart go och jordnära kille som lägger ner mycket jobb på att få till det levande i varje porträtt han gör av hundar :-) Han har en hemsida att kika på :-) Var han som målade Hollywood frarnas tavlor:-) Erik Hedin Googla så hittar ni honom. Och Linda till dig,du vet att du är väldigt uppsattad både av oss och av Tyra :-) Kram till er alla :-)

2013-10-19 @ 12:43:32
Postat av: Anneli

Väldigt fin tavla

2013-10-30 @ 13:59:59
URL: http://hundisthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0