Ensamhetträning med Sauron går framåt!

Hundarna har varit ensamma hemma i 5 timmar idag, dvs jag var borta i 8 timmar. Brorsan va hemma 3 timmar med dom. Det gick så bra. Inga problem när de var ensamma. Inget förändring i hemmet när jag kom hem. Jag har varit på en "MAMA SHOWER", det var så kul & mysigt! En närmaste vän ska föda om 7 veckor, hihi!  :)

Nu när jag kom hem var jag ute med hundarna i 1½ timme, först powerwalk promenad med pauser där jag balanserade dom på olika grejer på lekparker (dogparkour), sökte godis och så. Sen sista 40 minuterna släppte jag dom i en inhängad och de fick springa rejält av sig. 

Lugna & trevliga hundar hemma nu - ska äta. Imorgon bitti blir det en DW runda innan jag ska umgås med min familj över sen lunch på stan och åka Skywiev Globen  

Håller på att bli frisk nu, hostar allt mindre slem och förkylningen minskar för varje dag. Men jag kan inte anstränga mig än, dvs springa och bli slut. Så hoppar jag tyvärr Flatenloppet som jag skulle springa med min familj imorgon på eftermiddagen för "Trygga barnen"  Får heja fram mina familj istället! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0