Oj oj ljög visst för er!

Ingen uppdatering förra söndagen - men idag är ju en söndag, så det funkar ;)
 
Förra helgen var vi i Falun/Borlänge för hundutställning för blandisar. Jag ställde upp med Tyra. Det gick inte så bra för oss, Tyra blev helt plötsligt livrädd för domaren... Jättekonstigt! Men hon var inte den enda hunden som blev rädd för domaren, många hundar regaerade och många hundar gick inte vidare med Hederpris, liksåsom Tyra. 
 
Jag misstänker sambandet med hennes veterinärbesöket för ett par veckor sen, hon blev verkligen rädd för veterinären och skrek till när hon fick vaccinsprutan. Så det kan bero på detta, att hon får sämre förtroende för främlingar. Vilket är synd. Jag ska jobba med detta igen! :)
 
I veckan -. hände det fullt sagt INGENTING. Jag har legat sjuk hela veckan; jobbade dock ändå, hundarna var med mig på jobbet - men de fick gå korta rundor bara. Inget på kvällarna. Så trist vecka för hundarna. Nu i helgen har jag bara varit sängliggande framför flera filmer :/ Hundarna har busat lite i trädgården & sökt godis i träden i trädgården. Men ... Stackars hundar! Jag som är så sjuk!!! Hoppas jag blir frisk snart igen så kan de få motionera som dom ska snart igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0