10 april - 09

Mormor på besök

Mormor har varit här onsdag-fredag, det var roligt att hon var här! Hon var hundvakt på torsdagen när Linda var på trafikskolan, det gick bra. Vi var ute två gånger. Sen mötte vi Linda i busshålls platsen, jag blev glad och hoppade på Linda. Så hon fick smuts fläck på tröjan :$ Men hon blev inte arg på mig, inte mitt fel att gå utan skor därute.
Sen eftermiddagen gick vi ute 2 timmar halva Vivalla och till Eurostop för att handla lite gott. Linda väntade såklart utanför Eurostop med mig. Hon vill inte jag ska bli stulen eller blir traskasserad av andra barn. Eller så nån vilt främmande människa klappar mig och så klart kommer jag bli rädd och försvara mig. Men då säger media att jag är en kamphund. Sådana risker tar Linda inte! Men iaf det blev mys på kvällen med Linda och min mormor! :)

Idag tog vi en promenad på 1½ timme ungefär med klövjeväska, sen slutet av promenaden blev jag så trött så Linda fick släpa mig hemåt. Lekte även en stund på Vivalla Kullen (Toppen). Jag lärde mig att krypa idag, lite bara. Två steg typ, Linda tänker träna mera med mig på krypning. Linda och mormor jobbade lite på trädgården så var jag ute och solade lite men sen föredrog jag att vara inne. Linda fixade även en ny leksak till mig därute i trädgården, dragkamp lek typ... Ni får se på bilderna hur jag menar.

                 

Krypträningen;

  

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hehe jag brukar träna med alf också, han kan krypa lite ;)

2009-04-11 @ 14:54:38
URL: http://snowboardgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0