Premiär med hennes nya klövjeväska!

Jag lämnade ju tillbaka hennes förra klövjeväska - rosafärgad till djuraffären för den gav Tyra skavsår på magen. Därefter beställde jag Ruffwear klövjeväska - hoppades att den skulle fungera bra - men nej tyvärr skavsår. Tyra får skavsår AV ALLT! Halsband, sele, WP sele, viktmanschetter, klövjeväska, täcken osv... Känsliga Tyra! Då därför använder jag olika halsband regelbundet så får hon inte skavsår, och dragsele tack och lov får hon inga av den.


Men denna här gången ska jag lämna in väskan till en skrädderi och låta de sy "flecce" material under så får vi se. Nu har det inte blviit skavsår på riktigt, den rufsade till pälsen och det är ett tecken på att det kommer bli skavsår sen om jag använder den regelbundet ur tidigare erfarenhet :/

 
Men annars var det en härlig 10 km promenad med 7 km klövjeväska 1 kg. Vi gick ifrån Skanstull till Hammarby sjöstaden, där skulle vi gå vidare till Skarpnäck och sen till Älta. Men vi fuskade med lite tunnelbana från Hammarby sjöstaden till Skarpnäck, därifrån gick vi hem :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0