18 januari - 09

Kompisar

Jag var hemma hos Mimmi och Mackan igår med Bamse och Mira. Det var kul, först var vi hos nån annan, jag känner igen lukten och det är nog hos Rebecka och Emil. Där hade de människorna ljusparty, det var lite konstigt när Mimmi tryckte massa olika ljus t min nos. Olika dofter, några var goda... Tror Linda beställde nåt. Får se om det luktar nåt speciellt här hemma sen :)

Det blev en promenad med Mimmi, Ellis, Bamse, Mira och Alfred också på kvällen. Sen latade vi bara i soffan för det mesta på kvällen. Men Mira och Bamse försvann en timme på kvällen, för de skulle leka i inhängen, men jag fick ej följa med. Får inte vara lös än... Sen sov vi över dem...

Linda tog 20 minuters promenad med mig och Mira på morgonen i varberga skogen.
Mackan var i naturenshus med Bamse och åkte skridskor med Kiara och Emil. Mimmi sov :)

Sen blev jag och Linda hundvakt åt Mira en litet stund, några timmar bara. Så drog vi till Vivallaskog och stannade där ungefär 1 timme och 30 minuter. Vi drog lite dragweight. Jag har inte dragit vikter på länge, så det räckte med 2 kg bara som grundbörjan. Mira testade också lite dragweight, med en 50cl flaska med vatten fylld. Sen körde Linda sök med oss, sökte godis på marken och i träd. Balansträning på stenar och inkallning :) När vi var på väg hemåt släppte Linda Mira en sväng i inhängen, men jag fick ej vara med. Jag klättrade nästan över staketet för att vara med dem. Men Linda bara fyade mej...  4 dagar kvar tills jag får vara LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!


  

Kommentarer
Postat av: Bamse

Det var mysigt igår när ni sov hos oss! Mimmi säger att ni får göra det igen :) Kanske hos er nästa gång? :)

2009-01-18 @ 23:58:05
Postat av: Tina

Skoj o läsa! Tack! Förresten, vems sele? :p Sitter ju bra på Mira verkar det så iaf..

2009-01-19 @ 15:52:47
URL: http://hogberg.blogg.se/
Postat av: azi

svar till tina; hej! kul att du kommenterade :) ja, den är rockis som mimmi hade lånat för längesedan av steffy. vi kom på den när kiara hade den till skridskor tidigare på dagen, då vi test på mira och det passade ganska bra ;p

2009-01-20 @ 00:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0