3 mars - 09

Kvällspromenad på 1 timme & 50 min

Linda hade suttit vid datorn nästan hela dagen och jobbat med projektarbetet igår. Hon får aldrig tillfälle tillgång till datorn när Jimmy är hemma, ju. Det blev lite korta rundor bara. Trist. Men efter Linda har jobbat så hon hade ont huvudet av datorn och det var dags att promenera. Det blev en längre promenad. Det blev 6 km.



1. Mot Maggies Farm. Trist väg som renoveras tll mode från "landet".
2. Maggies Farm med hunddagis.
3. Springa lös i skogen. Så halt.
4. Mörkt vägen bakom Älta Centrum mot Älta Sjön.



Linda, förlåt pappa! Men måste bara ladda upp det här. För igår kväll försvann Azi. Precis efter jag släppt ut henne för sista kiss i trädgården. Sen poff! Så började jag leta efter Azi hela huset. Tänkte att hon kanske sprang bort därute, men det är ju inte likt henne då. Så letade jag i huset... Sen hittade jag henne DÄÄÄÄÄÄÄÄÄR hos Azi´s morfar! Så sött!
Då måste jag bara ta ett bild! :)


Kommentarer
Postat av: Elenor

Söt!! När Azi sov hos hennes morfar :)

2009-03-03 @ 15:31:13
URL: http://snowboardgirl.blogg.se/
Postat av: Pip

KÄÄR i Azis tankesätt! :D Säkert hon tänkte "Linda happ ej lagt sig än! Jag vill sova!" och tassar iväg till morfar som sover :D

2009-03-25 @ 11:58:38
URL: http://thethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0