Lite blick över 2010 om oss

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Azi = Träffade mina syskon efter 8 år! Tävlat utställning i Senior klassen.

Linda = Blivit anställd på ett jobb.

Har du några nyårslöften?

Azi = Måste träffa mina syskon igen, till sommaren?

Linda = Jag och mina två kompisar ska unna oss en dag i månaden med nåt mysigt - som spa, frisör osv.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Azi = Nej...?

Linda= Jo, bekanta typ.

Vilka länder besökte du?

Azi = Har bara stannat kvar här i kära Sverige.

Linda = Danmark, Holland, Belgien, Tyskland, Lettland och Spanien.

Största misstaget?

Azi = Haha, kanske när jag sprang fram till en tant och började bita på hennes skidstavar på golfabanan för några veckor sedan?

Linda = Tror inte att jag har gjort något så stort misstag, för jag känner att jag inte har nåt som tynger i mig.

Bästa köpet?

Till Azi = Flytvästar somras kanske, och nu är det nog Back On Track täcket!

Till Linda = Vet faktiskt inte... Har spenderat mycket pengar på upplevelser istället för grejer liksom. Eller ja visst min fjällräven vinterjacka, supernöjd!

Vad spenderade du mest pengar på?

Azi = Jag blir bjuden hela tiden.

Linda = På Azi faktiskt. Om inte resor till utomlands räknas.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Vi både är gladare detta här året. Helt klart.

Vad önskar du att du gjort mer?

Azi = Reta Linda.

Linda = Gått på fler kurser med Azi. Men jag jobbar, så det har blivit svårare...

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Azi = Jag var sjuk, hade kennelhosta. Men jag fick tårta och en god middag. Presenter av familjen.

Linda = Jag var i Jönköping på ett fotbollsläger. Så överraskade tjejerna mig med tårta och vi åt på en Thai restaurang.


Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Roligt att läsa! Ha ett bra 2011!

2011-01-01 @ 08:41:10
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0