Hallå!

Jag hatar det här- har så många bilder och har så mycket att säga. Men jag kan inte blogga!

På grund av att vi inte har nåt internet i huset, har varit utan internet nu snart i två veckor, inte ens telefonen fungerar. Dessa lilla jag bloggade över påsken med bilder var jag då hos en kille och passade ju på och låna hans dator.

Imorgon ska mamma ta itu med grejen o fixa modem hos telia. Jag måste även köpa en ny dator! Skjuter upp de hela tiden, måste ta itu m de. Min har ju gått sönder för ett par månader sedan (mitt eget fel, jag behandlade den lite för hårt, slog den nästan haha), så har levt på brorsans dator o en lånedata från nån högskola.

Inte ens mobilen vill vara vän med mig - tappade mobilen för två veckor sedan i min tekopp, som tur överlevde den efter ett dygn i torkskåp.

Och så har texttelefonen slutat fungera, kan inte ringa med den, de andra ser bara skräptecken från mig.

Vilken jävla bra vän jag är med tekniska just nu! Därför stilla på bloggande och tyvärr så har jag inte läst era inläggar... Kommer tillbaks snart. Då lovar jag med info om oss och bilder :)

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Det låter som om allt har gått i bitar hos dig :-(

Inte roligt alls när det krånglar och går sönder.

Hoppas på snar bättring på alla apparater ;-)

2011-04-29 @ 00:11:57
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Ebba & Molly

Hoppas det löser sig!

2011-04-29 @ 18:11:49
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0