Mys minikalas söndags!

Nu är vi trötta, jag är nog mer tröttare än Azi, det har varit en händelserik på sistone för mig, puh. Azi verkar vara ganska pigg efter en lång jobbdag- då hon håller på de värsta bus nu härhemma, men kanske för hon slapp gå ut så mycket idag i den äckliga vädret, ok eftermiddagen sken solen lite, men... Blire nog DW runda för Azi ikväll, då det var ett tag sedan faktiskt. Har varit dålig på och träna fysiskt ordentligt med henne på sistone. Men nu ska de börjas igen!

Söndags!
Wow, Azi fick presenter av min mamma också!!! :)


Kommentarer
Postat av: Elons matte

Oj, vad mycket gottis : )

Har nu köpt en babypulka, ska se om jag kan göra en anordning, så Elon kan få dra den, men nu har snön nästan försvunnit här.

/Elons matte

2011-02-08 @ 22:49:18
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0