Midsommarshelgen

Haft en helt crazy helg; bilderna får säga sitt å det finns mer men har ingen ork och skriva alls nu, Så slutkörd trött. De blir mys middag med hemmagjorda köttbullar ikväll med grannen! :) Men först ska jag sova en stund nu, så jag orkar gå en runda med hundarna sen.

Torsdagsnatten blev de överrasknings firande kl 00.00!
Midsommarsafton morgon - värsta sovmorgon- jätteskönt! Ser ni hur de har de så soft? :)
Trötter jag å Tyra.

Hundarna busar så mycket tillsammans!
Min midsommarsmat!

Midsommarsdagen morgonspromenad mot sjön.

En kompis kamera, vattenkamera - så lite sämre kvalitet.

02.00 på natten tog vi alla och hundarna båttur med roddbåt!
Mot staaan! Midsommarsdagens natt!

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Härligt! Och jättemysiga bilder, Tyra & Azi ser verkligen ut att ha det bra ihop!

2011-06-26 @ 19:33:03
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Elon och Linus matte

Tror att båten hade läckt in lite vatten ; )

2011-06-27 @ 23:15:46
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0