Earth Hour med Azi

Ni släckte väl under Earth Hour timmen, annars skäms på er! ;)

Jag släckte såklart, eller ja gör det ju alltid när jag har myskväll - älskar levande ljus. Jag passade på och hade avslappnings tid med Azi, jag började massera henne, som vanligt började hon busa och bet i mattorna. Men sen förstod hon att hon skulle koppla av, så började hon gäspa och la sig ner och njöt av 30 minuters massage. Sen myste vi in i soffan med popcorn, som vanligt, hihi.



Efter Earth Hour så tog jag fram datorn, och det gäspade Azi för.


Fjällräven - min favorit märke på jacka. Så köpte jag en ny vårjacka av Fjällräven på Naturkompaniet. Vi har tagit 2 timmars sköna promenad här runt i Älta, Hedvigslund
området och vid Strålsjön. Men lite kallt, så Azi fick använda sin vårtäcke.


Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Vad duktig du är som kom ihåg att släcka ner! Glömde totalt bort det!!! :S



Ja husse är lika dan, han tycker det är kul med pälsvård ibland och han borstar sin hund lite då och då och tvättar henne ibland, men jag tycker det är jättekul och spenderar gärna tid med att borsta och föna osv :D:D

2011-03-27 @ 19:55:17
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Elon och Linus matte

Myspys är aldrig fel, inte att tända ljus heller. Det borde man göra mer : )

2011-03-27 @ 22:31:28
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Gudsystern

Jo, du vet! Kvinnan med handduken äger hunden Cosmos (om jag minns rätt namn? min granne) :D

2011-03-28 @ 08:11:03
Postat av: Gudsystern

Svar: Ja, jag har listan på olika utmaningar :D Vill du ha? ;) Den utmaningen är egentligen syftad till att göra det i 30 dagar, men jag orkade ej göra så. Då ändrade jag listan till utmaning som jag gör när jag har lust/tid till det :D

2011-03-28 @ 08:14:34
Postat av: Gudsyrran

Jag glömde tyvärr Earth Hour pga AFV :S Den pågick mellan 20.00 till 21.00, gissa hur förbannad jag blev ;) Jag har typ väntat på just det tillfället sedan.. dec.. :S

2011-03-28 @ 08:15:57
Postat av: Gudsytstern

Snygg jacka pi!! Mys med Azi! :D

2011-03-28 @ 08:16:55
Postat av: Ebba & Molly

Så klart vi släckte! :)

2011-03-28 @ 10:25:47
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0