Sjön, försumpningsmyr, jord, fältet - en underbar dag med Azi!

Imorse gick jag och hundarna upp ganska tidigt. Så sen drog jag och Azi ut till skooogen igen- stannade där hela 3 timmar! Stackars Tyra fick stanna hemma med kragen. Tyra är så understimulerad. Jag vet inte hur jag ska göra, hon ska vara stilla nu en vecka (tills torsdag), sen kan jag börja lite sök i trädgården osv. Jag får så dåligt samvete, Tyra tycker nog att jag är världens sämsta matte nu... :/

Här hittade vi leksak i skogen som vi lekte lite med.
Sandasjön. Vi satt och tittade över sjön lääänge, jättefint, skönt och vara så ensam med Azi. Senare kröp Azi in i min famn och lät mig kraaama henne!
Mysigt va?!

Så gick vi vidare, genom försumpningsmyr, mina skor blev genomblöta och Azi blev helt lerig. Men whatever, jag glömde bort snabbt efter att skorna var blöta :)
Vem  hade gått här?

Vi gick över fältet, där hade de plogat upp jord. Men det hade ju inte regnat på ett tag, så det
var inte alls lerigt. Det gick och gå över. Mysigt med annorlunda underlag att promenera på!
Blommor finns kvar, 7 november!!
Hittat något gott/spännande under jorden? :)

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

åh, vill också promenera där du går, är det i erstavik? :)

2011-11-07 @ 16:30:06
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0