Vilka djur liknar vi?!

Jag har länge tyckt att Azi liknar en gris! Hennes öron fladdrar när hon går och hon går på ett speciellt sätt som grisar gör! Hennes rumpa ser ut som en grisrumpa också! Å Azis kropp ser ut som en griskropp! :) Så Azi är en gris!



Jag har funderat vad Tyra liknar... Plötsligt så såg jag en säl på teve, och så plötsligt såg jag
Tyra i sälen! Så yeees Tyra liknar en säl! Speciellt runt hennes mun och så Tyras morrhår ser väldigt tydligt ut om man jämför med Azis t.e.x och man ser tydligt sälars morrhår! :) Så Tyra är en säl!



Och så jag ...! Gepard så klart! Vi är snabba i korta sträckor, älskar att sträcka ut oss, älskar kött å så är vi smala. Gepard har alltid varit min favorit djur och djuret är vackraste som finns på jorden! (ehh efter mina flickor förstås).



Brukar ni tänka på vilka djur ERA HUNDAR liknar? ;)

Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Näää, har inte tänkt på det. Men nu väckte du tankarna, vet inte riktigt vilka andra djur de skulle kunna likna... jo, Linus liknar en kanin lite, för han hoppar liksom när han springer och är glad. Elon han liknar ju tecknade figuren Ior med sina ledsna ögon ibland, men ett riktigt djur...det får jag nog fundera på när det gäller Elon. Kul grej, det får en att tänka till. Kommer dina tjejer bra överrens ännu eller är det bråk ibland ?

/Elon och Linus matte

2011-11-21 @ 19:56:59
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: jiin

gillar säl & gris. :) aldrig hört det tidigare. pi intressant. å hur lustigt som helst så kallades jag mig förut för leopard svart. älskar leopard, tiger, lo - allt som liknar katt :) själv är jag en invandrare och därför kallades jag leopard svart, pga håret :)

2011-11-21 @ 22:32:07
Postat av: a.s

Klockrent med "grisen".. Tänker ibland att min hund kan likna en hyena till utseendet.

2011-11-22 @ 09:03:35
Postat av: Ebba

Hihi, va roligt! Kan faktiskt se likelserna mellan dina hundar och gris/säl! ;) Jag tycker mig kunna se Molly i en galen åsna.. Hahaha! :o)

2011-11-22 @ 19:51:09
URL: http://ebbamolly.se
Postat av: Emma

Jag brukar tänka mig Chanelle som en puma, graciös men ändå väldigt tuff. Dock är ju Chanelle lite smalare än en puma men jag tycker det passar väldigt bra! :)

2011-11-24 @ 13:53:48
URL: http://coolridged.blogg.se/
Postat av: Flappy - follow our way to reach the top!

Chica är så grymt lik Sid i "ice age"-filmerna, så hon får bli sengångare! (Även om hon inte är speciellt seg ;) )

2011-11-25 @ 06:35:10
URL: http://flappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0