Före och efter!

Det var mycket mer saker på golvet och så, men jag och en kompis rensade en massa söndags, så det blev lite mindre, men det var mycket jobb vi gjorde idag. Gick igenom typ alla lådor och kollade vad som skulle kastas och allt. Inte än är klar. Ska göra igen nån gång i förrådet. Puuuh, skräphus vi bor i haha! Tog aldrig bilden under trappan, men så hemskt med massa skräp där, så rensade vi allt och så kan jag ha myshörna för hundarna där, madrass med kuddar och filtar!

Jäklar vad jag slet hela dagen med mina föräldrar. Rensade en massa skräp, massa åkte ner i Högdalens återvinning ställe. Mycket utrymme vi fick i förrådet, så allt som fanns i källaren rummet kunde vara i förrådet. Så stort utrymme för mig och hundarna!

Pingis bordet får vara kvar där för tillfället så ska den säljas - någon intresserad? Eller vet ni någon som vill ha? Säljer även utekaninbur och inomhus kaninbur. Så ska vi ha litet utrymme för all hundgrejer och foder sidan om kompostgallret, istället för i bibiloteket rummet vid köket. 

Ska inreda fler foton som jag själv tagit på väggarna. Visst är det mysigt med "home"?, så hemma! Å har jag köpt extra element, så det blir riktigt varmt där när hundarna ska vistas där :)

Åkte dit och hit, rensade, bar, packade, flyttade, handlade massa hundgrejer på Biltema osv.
Nu förtjänar jag ett bad och sen får jag gå en DW runda + lek vid inhängaden med hundarna som har haft tråkigt idag (enda de gjort idag var tugga märgben hela 3 timmar), sen får jag sova hårt tills imorgon - Drottningsholm som gäller! :)


Kommentarer
Postat av: Pea

Åh, så fint det blev!! Blev faktiskt lite avundsjuk på dig.. Skulle vilja att Mollie skulle också ha ett "eget" rum :)

2012-01-06 @ 20:19:45
URL: http://misssoderberg.devote.se
Postat av: Quila o Ronja

Men, vad ni slitit!!! Vilken skillnad det blev :-)

2012-01-06 @ 23:06:47
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Anneli

Vilket jobb ni har gjort. Det blev jättefint.

2012-01-06 @ 23:36:08
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Det ser ut så mysig på bilder med titel under "efter" :D

2012-01-07 @ 16:06:07
Postat av: Ebba

Stort och fint det blev! :D

2012-01-08 @ 13:22:48
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0