Huvudvärk benvärk rumpvärk!

Idag har det varit en ganska bra dag förutom min enorma huvudvärk hela dagen! :/ Men isåfall var vi ute och promenerade i gråväder och riktigt kallt. Ganska lugnt, inte något värst under dagen speciellt förutom sprang Tyra på löpbandet 3 km/h på 8 minuter. En kompis var hemma hos oss idag och lunchade, sen hjälpte kompisen och gå ut med hundarna så jag kunde sova lite på dagen för min huvudvärk.

Senare på kvällen drog jag på träning. Jag behöver verkligen styrketräna nu eftersom jag måste bli mer fysisk och mentalt stark om jag ska satsa inom drag nu. Och orka med all hundträning. Direkt efter 2 timmars pass när jag kom hem kände jag mer spring i benen, så gick jag och hundarna på powerwalk promenad i en timme. Nu vääärkar benen och rumpan!

När jag skulle springa på bandet för några dagar sedan försökte hoppade hundarna plötsligt upp till mig på bandet och försökte springa med. I panik slet jag upp STOPP säkerhetsnyckeln så bandet stannade direkt. Sa åt hundarna sitta sidan om och de får KOLLA på mig istället för att springa MED. Tokiga vovvar! Men sånt förgyller mina dagar, åå!

Kommentarer
Postat av: PvN

Haha vad söta dom var! :) men du, det var trevlig att träffas! Bra jobbat och ses kanske nästa gång på torsdag ;)

2012-03-08 @ 22:14:42
URL: http://pvn.blogg.se/
Postat av: Pea

Haha, awe xD Sådana tokigheter förgyller ens dagar :)

2012-03-08 @ 23:05:57
URL: http://peas.bloggplatsen.se
Postat av: Malin & Dylan

Ja, du borde köpa ett. Köp ett som tål en himlans massa kilo. Alltid bättre att ha för tyngre! Men gör hon också ryck? Dylan kan rycka till som fan. Men med flexit går han oftast fint nu:D



Testa iaf:D

2012-03-08 @ 23:17:35
URL: http://www.hundendylan.blogspot.com
Postat av: Ira & Mio

hehe nu när de fattat de ska gå på bandet så vill de göra dig sällskap, de e fööööör söta <3

2012-03-09 @ 10:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0