Inställd hos tandläkaren idag så vad blir det?

Joooo en långpromenad!! Ska gå med Karin och hundarna. Vi skulle ta en timmespromenad 11-12, så hinner jag med tandläkaren 13-15, ja skulle på två timmarsbesök dit idag, men det blir uppskjuttat till december, men nu har vi obegränsat tid! Eftermiddagen ska jag ta itu med en massa saker härhemma, börjar planera några saker och svara på många mail. Lite som kontorsjobb, ikväll försöker jag med joggning!

Just nu ligger Tyra under täcket med mig i sängen, älskar när hon väcker mig på morgonen, hon lyckas nästan alltid väcka mig 5-10 minuter innan väckarklockan. När jag har vaknat slickar hon lite mig på ansiktet och så börjar hon puffa på täcket, hon vill under!

Min fina Tyra, på Skarpnäcksrasthage igår. Lite bollkastning mellan Älta - Hellasgården - Skarpnäck - Älta promenad.

Kommentarer
Postat av: AC

De kommer ifrån gippmokk.se men jag har även testat några från björkis (både fleece och väv) som jag tyckte var bra, speciellt de i väv!

2012-11-01 @ 20:04:56
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0