Egen tid med Tyra & pappa!

Igår drog jag & Tyra & pappa ut till havs med pappas segelbåt! Så härligt att åka ut på en båttur med dom två! Tyra var så överlycklig att få all tid med sin mamma (jag) ;) Hon var så kelsjuk och tyckte det var skönt och slippa lillbrorsan en litet tag :)
 
Vi åkte ut först till Tyresta och plockade svampar - vilket vi hittade en hel del! Skulle räcka till varsin macka, men det blev 4 mackor och lite över som jag åt upp till middagen idag. 
 
 
Vi åkte ut till Härsö, en mysig Ö. Vi gick på en promenad upp till Domkyrkan, dock ingen kyrka men en vacker utsikt!



Vi grillade till middagen - det var gott! Mat på båten smakar alltid speciellt, vet inte varför, kanske nåt med havsluften? 
 


Idag vaknade vi 9 tiden och åt frukost. Sen drog vi till en Ö, vet inte vad den heter, för att söka efter svampar - men det var för torrt, så de fanns inga svampar :/ Där lyckades Tyra äta upp lite av människosbajs!!!!!!!!


Hemåt styrde jag för det mesta segelbåten! Som högsta åkte vi med vinden i 6 KNOP! :D Superväder, när det blåste var det riktigt kallt, men ändå inte :)

 
Mysig dag - just nu känner jag vågorna i mig fortfarande, obalans :) 

Kommentarer
Postat av: Laila

Så kul att se hon sitter så still på båten :-) Hon tycks verkligen njuta av detta :-)Också härligt att se att du aldrig gav upp med Tyra. Och en sak ångrar jag en idag :-) Hade ju hört talas om dig och tänkte ju kontaktat dig,men trodde aldrig i min livligaste fantasi att du vill ha en hund till :-) Men tydligen så var det ju meningan att hon skulle hamna hos dig till slut endå :-)
Kram Laila Hörs snart ;-)

2013-10-05 @ 23:43:56
Postat av: Anonym

Så kul att se hon sitter så still på båten :-) Hon tycks verkligen njuta av detta :-)Också härligt att se att du aldrig gav upp med Tyra. Och en sak ångrar jag en idag :-) Hade ju hört talas om dig och tänkte ju kontaktat dig,men trodde aldrig i min livligaste fantasi att du vill ha en hund till :-) Men tydligen så var det ju meningan att hon skulle hamna hos dig till slut endå :-)
Kram Laila Hörs snart ;-)

2013-10-05 @ 23:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0