Min älskade Azi... Astir-Azalea!

Du anar inte hur mycket jag saknar dig, sitter här just nu och gråter... Önskar du var här med mig, önskar du kom tillbaka, önskar du fanns vid min sida just nu. Vill att du ska komma tillbaka!!! <3 Förstår inte hur jag ska kunna leva ett helt liv utan dig, utan din fysiska kropp. Men jag vet att du är med mig överallt oavsett, din själ vandrar bredvid mig hela tiden...!
 
Bilden togs sista natten innan hon somnade in. Jag har aldrig sett de ligga så på 15 månader tillsammans, det betydde något, de visste... Tyra + Azi <3

Kommentarer
Postat av: Petra Marie Söderberg

Åh.. Grät lite när jag läste detta.. :( Saknar också Mollie jättemycket, ibland kan jag undra hur jag lyckades överleva och lever idag utan henne hos min sida.
Hon var mitt allt, hon räddade mig och nu finns hon inte här längre :(

Förstår dig på en vis, styrkekramar till dig!!

2013-01-16 @ 21:31:31
URL: http://petramariesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0