Lååång dag! Men skoooj!

Imorse vaknade jag och Tyra 04.30, men låg kvar i sängen tills 05.15, fixade oss, åt frukost osv. Sedan vid 06.15 gick vi hemifrån till bussen och åkte iväg 06.30, är framme vid mitt jobb 06.55, lyxigt va! :)

Lämnade ryggsäcken där - sen gick vi ut på en promenad och lek i hundrasthagen tills 07.20, gick tillbaka till dagiset. Öppnade dagiset 07.30! FM. promenaden gick vi till Vitaberget nästan och genom stan. 1,5 timmes promenad. Eftermiddagspromenad tog vi 30 minuters runda, Tyra fick ha sina nya snygga viktmanschetter! ROSA! En från draglägret har sytt, så vackert! Bilden kommer imorgon.

Vi slutade jobba vid 16, så mötte vi upp Anton & Ralph, gick en promenad från Skanstull (där jag jobbar) till T-centralen på 2 timmar. Stannade och tränade hund bland störningar, hundarna fixade det utmärkt! Köpte mjukglass i gamlastan, pratade, tränade, osv osv. Kom fram dit 18.00. Hemma 18.40, helt slut Tyra! Har sovit i min säng sen dess vi kom hem ;)

Medborgarsplatsen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0