1 dec - 08

Flexidags

Jag vaknade imorse tillsammans med Linda kl 06.30, Linda var glad och gick upp direkt.
Jag förstod inget, vi ligger ju alltid och myser under täcken minst 30 min och massa viberar under sänge, snooze, säger Linda :) (När hon ska till skolan, för hon klarar ej av att stiga upp direkt, men idag klarade hon galant)
Men iaf, hon packade sakerna som jag brukade ha på flexidagisget, det var väl dags idag tänkte jag. Vi gick ute till bilen och träffade Malin. Jag hoppade in i bilen bättre idag än de andra dagarna. Och så satte Linda också i bilen, jag förstod inte :) Men sen, wieeeeeeeeeeeeee, hon var med oss hela dagen! xD Vi hämtade även Tea, skojigt och träffa henne igen. Hihi.

Vi började och åka in till en skog och promenerade där, det var härligt, jag sprang och sprang hela tiden med andra hundarna och lekte med pinnarna. Vi var 7 hundar idag, det var lagom. Det var så blöt där och massa av lera och vatten, men det gjorde inget. Härligt och vara i skogen. Vi var ute närmare 2 timmar. Sen åkte vi runt och väntade i bilen när Linda och Malin gjorde hemrastningar på fyra hundar. En dobermann och tre blandisar.

Sen åkte Linda och Malin för att äta, pizza åt dom. Godaste någonsin pizza Linda har äit sa hon ^^

Sen var vi ute igen och promenerade runt i Kumla. Mysig skog också, men mest vatten ställen och gick förbi slalomställe. Så naturligt, så friskt luft, mycket spring, frihet! DETTA ÄR LIVET SKRIKER VI HUNDARNA :D

Vi kom hem runt 17.30, så åt jag lite. Men inte upp hela 6dl. Sen floppade jag i soffan. Så skönt och vila.
Jätte mysig dag och tack Linda som följde med. Men mina tassar har skavats lite mer nu, så Linda ska få en speciell salva av Malin imorgon och hoppas att det hjälper! :)

Lite bilder från idag^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0