12 dec - 08

Snö har kommit!

Nu kan jag berätta kort vad jag har gjort under veckan;

Måndags tog jag lugnt här hemma, Linda hade några ärenden på stan. Sen på kvällen var jag och Linda hemma hos Sara och Ida. Linda och hennes tjejkompisar hade julbord, men jag sov bredvid Saras mamma på soffan :)

Tisdags var jag på dagiset. Var ute 3 timmar på förmiddan, 45 minuter på lunchtiden och sen 3 timmar igen på eftermiddagen. Jag var helt död när jag kom hem :)

Onsdags var Kossan hemma hos oss och gick ut med mig två gånger under dagen, sen på kvällen var det några tjejer hemma hos mej. Jag sov bland dom i soffan. Kossan gav mej en ben också. Mums!

Torsdags var jag med Linda till skolan och var i boxen. Under lunch rasten gick Linda med mig runda Kvinnerstaskolan, sen mötte vi några av Lindas klasskompisar och de lekte snöbollskrig med mig. Hehe :) Sen när vi gick vidare med Mattias, ramlade Linda helt plötsligt på marken. Vips låg hon bara där. Hahaha, måste säga det såg kul ut. Då hoppade jag på henne och gav henne massa pussar :D Snön har alltså kommit och det var halt för Linda.

Idag var jag ute med Linda en timme och 20 minuter ungefär i Vivallaskogen och runt i Lundby med klövjeväskan. Vi lekte även gömma godis å pinnar. Gå på träd som fallit och hoppat upp på stenar. Lydnads träning också. Linda fotade en del snöbilder som vi bjuder på denna här blogg :) Och lite på Linda själv, vill visa hur min matte ser ut ;)

        

                 



 


Kommentarer
Postat av: Bamse

Så fin du är, Azi! Din matte är också fin men jag tycker att du är finare :)

Mimmi berättade att Linda ska göra henne sällskap imorgon i BSK, snällt av henne.. Vill träffa dig snart.. Ska vi inte fråga Linda och Mimmi om vi kan träffas under helgen och leka?

2008-12-12 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0