14 dec - 08

Vivallaskogen

Linda sov länge :$ Men när hon vaknade så blev hon chockad och sms till Mimmi att hon var vaken och direkt redo att gå ut utan att äta eller någonting. Hon klädde på sig och fixade mig snabbt. Så kom Mimmi, Mackan och Bamse hit efter 20 minuter ungefär. Så drog vi ut på en långpromenad i Vivallaskogen. Det var jätte härligt. Bamse hade lite koppelträning i början, men sen sprang vi lösa hela vägen. Vi råkade möta en kvinna med en greyhound. Jag och Bamse tvärstannade och tittade på hunden bara, sen vände vi på oss och jag så Linda kalla på mig och så sprang jag direkt till Linda. Linda blev lycklig att jag lydde henne och inte rusar fram till hunden. Bamse var py duktig. Jag fick säga ifrån till honom ibland när han var för på, men annars lekte vi hela tiden med varann. Med pinnar, jagade varann osv :) Var ute 1 timme och 50 minuter ungefär.

- Linda; Ber om ursäkt att Azi kamphundanföll din Bamse, så det blödde i huvudet :) *Skratt*

    

               

Kommentarer
Postat av: Ellinor Johansson

Åh va fin hon är i sin reflex !!!!



Puss mormor

2008-12-16 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0