2 dec - 08

Flexidagis

Det får bli en kort inlägg här, idag hämtade Malin som vanligt mig kl 07.30 hemma hos oss. Vi var ute en timme på förmiddan. Lekte mest med Luna, engelska staffordshire terrien som ägs av Malin. Malin kastade pinnar. Sen plumpsade Malin ner i en djupt pöl till knäet. Så åkte vi och mysade hemma hos Malins mamma. Sen på eftermiddagen var vi ute tre timmar. När vi kom hem så var Malin "länge" hemma hos oss och pratade med Linda :)

Linda ska börja (eller har börjat) med en ny salva som hoppningsvis ska ta bort mina sår runt tassarna.
Huvudsaken att jag inte har så ont, jag haltar inte. Men hoppas den tar bort dem! ^^ Aloe Vera Gelly.

Soooover nu på soffan, hejdå! - Imorgon blir det hos Sondra :)

Bilden är på mig, när jag var valp^^ En sötnos va?! Det tycker min knäppa matte Linda iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0