23 nov - 08

Helgen

Fredags började dagen med att Mackan, Mimmi och Bamse kom hem till oss och så tog vi tjejerna och Bamse (Mackan off pga sönder skor, grr) på en långpromenad i Vivallaskog. På 5 km gick vi ungefär 2 timmar, det var så härligt.
Härligt och se hundarna leka tillsammans med samma pinne tyckte Linda :) Vi sprang hit och dit. Bamse fick också koppelträna medans jag var lös. Men senare märkte Linda att jag hade lite blod på högra tass. Det var tydligen TRE sår jag fick... Ena var förhårdnad hud som hade spruckit och två andra har jag nog skavat mig på något sätt. Linda tvättade med oparfymerad tvål när vi kom hem och det var lite djup sår, på 5 mm. Så vi ska nog till veterinären på tisdagen om det inte verkar se bättre ut. Men just nu ser det lite bättre ut iaf.

Lördagen var det en jätte lugn dag, det blev korta rundor eftersom jag hade djup sår, så Linda ville inte jag skulle skada mig ännu mer. Jag fick också vila, det har varit aktiviter varjedag annars.

Söndagen, idag, det var lugnt. Linda tog med mig på en längre promenad med klövjeväskan. Vi gick runda Lundby.
Så jag blev rätt trött när vi kom hem. Sen hade Linda en gäst hos oss, så det blev mys och kel i soffan med dom :)

Nu ska jag och Linda krypa under samma täcke och sova! ^^

Bilden togs för 5 minuter sedan, hihi. Jag vände bakåt för att kolla på Linda.
En rolig bild säger Linda. Hmmm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0