30 nov - 08

Hundträff

Imorse när jag och Linda vaknade vid 08.30, började hon fixa saker och släppte mej i trädgården, det var nåt som inte stämde tyckte jag. Så jag lade mig vid min filt i hallen och höll ögonen på Linda precis hela tiden efter jag varit på trädgården. Sen vid 09.55 klädde hon mig min täcke och kopplade. Sen gick vi mot Vivalla Centrum, brukar aldrig gå dit när det är morgons promenad. Men när var framme vid busshållsplatsen, såg jag tre engelska staffordshire terrier. Och det var ju dom Kayla, Brutus och Josie. Jag hade träffat Brutus och Kayla för nån vecka sedan :)

Så åkte vi 14 bussen till Virginska skolan, inhängden - Då förstod jag - HUNDTRÄFF PÅ GÅNG! :D
Det blev åtta hundar idag, det var rätt trevligt :) Jag lekte inte direkt så mycket med andra hundar förutom med Mira.
Och självklart pinnar med Linda och några andra människor. Hihi.

När vi kom hem, var jag riktigt trött :) Sover gott. Sen gick vi på en mysig runda eftermiddan.
Snart ska vi ta en runda innan Lindas program, sanningens ögonblick :)

Bilden togs idag på hundträffen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0