10 april - 09

Dumma Linda




Kommentarer
Postat av: A.S

Nämen dumma linda!! ;) men vad magen blivit fin efter steriliseringen...

2009-04-10 @ 20:51:14
Postat av: Elenor

jättefin bilder på er! :)

2009-04-11 @ 14:52:13
URL: http://snowboardgirl.blogg.se/
Postat av: sandra

superkul att ni två har blogg så att jag kan få följa med i er vardag.



åh! UNDERBAR header på er två!



jättefina & söta bilder på er, mysigt att läsa denna blogg och se hur mycket min ängel tycker om dig :) förresten, vet du vad? jag tycker att det är dags för oss att ses. håller du inte med? skulle, skulle men aldrig blivit av. men nu måste vi skärpa oss, right? ;) hör av er när ni har tid :)



puss på dig och till din matte, hälsa henne!



och sen som svar på din mattes fråga ang. blödningar. jag ser röda veckan inte som något sår... som tur det är ;) ha ha

2009-04-12 @ 21:11:49
URL: http://rosaluftslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0