13 april - 09

Påskhelg

Fredags åkte min mormor hem vid 18.00. Senare vid 20.00 tiden gick jag och Linda till Lundby och hämtade Sara där som har varit med släktningar. Så träffade jag söta tösen Ida och träffade Tyson för första gången. Tyson är en engelsk staffordshire terrier, söt en! :) Linda och Sara satt sen uppe i soffan fram till halv fem på natten, men de vaknade runt tio tiden så tog Linda en kort sväng med mig. När de klätt på sig osv gick vi runda Vivalla med klövjeväska, 1 pet flaska var. Lekte lite på Vivallakullen också. Linda och Sara fotade en hel del så jag låg och tuggade på en pinne. 1½ timme var vi ute ungefär. 17.00 tiden åkte vi hem till Saras hem då grillade vi och tog det lugnt. På kvällen kom Saras bror och familjen och Tyson så klart, han var en ivrig pojke och väldigt aktiv i sig. Senare gick jag, Sara, Linda och Josefin till Saras nya lägenhet. Forska lite. Rätt nice :P Men jag föredrar bo nära naturen istället för nära tågstation och mycket asfalt. Haha.

Igår var jag, Josefin och Sara på stadsparken - mycket mysigt! Vi satt och solade. Jag sökte även min frukost på gräsmattan i stadsparken. De mumsade kanelbullar också, jag fick inte smaka något. Suckie. Gick lite runt på Wadköping också. Vi var ute ungefär 4 timmar. Trötter när vi kom hem till Sara. Men sen gick jag och Linda från Saras hem till Vivalla, tog ungefär 50 minuter. Så har promenerat typ 4 timmar idag. Så jag var helt död när vi kom hem! :) Men det är så härligt och få bort all min energi från mig, så jag kan sova lugnt och djupt - som man ska.

   
  
   
  


Stadsparkenpromenad;

   
  

Kommentarer
Postat av: Lotta

hej! kul att du kommenterade. :D azi också söt på bilderna. :) jaa, det kan vi. vet iaf att molly har typ lätt för att bli arg, vill ofta få som hon vill, den tölpen. :p men gärna, vi kan ses nästa gång jag kommer till seb med molly. :D kan ju smsa dig? har ditt nr. :)

2009-04-13 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0