15 augusti - 09

Stillsam promenad till jättegrytor

Idag är det vilo dag för Azi då vi har varit aktiva flera dagar i rad. Så Azi behöver vilodag för att samla nya krafter, det fungerar så på henne. Hon är också lite äldre nu, så måste ta hand om henne (A). Vi tog en 50 minuters promenad nyligen, utan något träning eller något. Utan en ren lugn mysig promenix, vi gick uppförsbacke mot en kulle i Älta. Där ska finnas jättegrytor, men jag har glömt vart det låg. Orkade inte leta runt. Utsikten över Älta och Tyresö såg inte så bra ut, för mycket träd - men till hösten eller tidig vår är det bättre då all löv är borta. Varmt ute var det också, puhh. Ikväll blir det promenad runt Björnmoss vägen då jag inte har gått där på jätte länge. Kul med nya promenad vägar här i Älta. Man har glömt flera vägar då jag ej bott här på 5 år nu :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skönt med vilodag ibland :)

2009-08-15 @ 18:42:27
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaha, din header kom inte fram sist så jag visste varken att du eller din vovve var döv. Hur blev det så då? Eller alltså, är det något som hänt eller har ni så medfött?`:) Min kusin är döv så jag kan lite teckenspråk :)



Hur funkar det för er med träning och så då? Finns det även hundkurser för döva och så eller? :) Många frågor :P Hoppas< du inte tar illa upp av dem, men läckert hur ni funkar ihop liksom :)



Jaha, vad kuuul! Tävlade ni i wp också eller? :) Ja jag tränar med WPC Söderhamn :)

2009-08-15 @ 22:32:21
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: ellinor

svar, VSG:)

2009-08-15 @ 23:33:38
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: ellinor

svar, VSG:)

2009-08-15 @ 23:33:38
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: A.S

Härliga sommarbilder, som vanligt och skönt att allt är bra med er! Adam har jag också träffat, som valp.. ;)Det är bra med oss allihopa, mycket att göra med skola och huset - renoverat mycket i sommar. Iza har umgåtts flitigt med sina kompisar siberian Frodo och Kelpien Blondie i sommar, och vi har varit och promenerat på Haväng på ett skjutfält och där betar också får. Iza stack iväg till en grop,och vi "Vaddå", hon kom på inkallning men stack igen för hon ville markera att det var nåt där. Så vi följde med henne, och där låg det ett fårtacka på rygg och kunde inte komma upp. Så vi hjälpte henne upp så hon sprang iväg till flocken. Skönt! Det såg ut som om tackan legat där läääänge. Kul att min hund var en liten vardagshjälte...Kram till er två, särskilt till Azi!

2009-08-16 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0