19 augusti - 09

Tog en timmes promenad tidigare idag. Det var så varmt, så vi orkade inte speciellt mycket, gick för det mesta bara och lät henne nosa som hon vill i naturen. Tog lite bilder på min vackra sötnos. När vi kom hem så solade vi en stund tillsammans på trappan mot bakgården.


Min å Azis skugga, jag ser tjock ut - skyller på ryggsäcken som jag hade med mej.
Pusskalas, lite av sånt måste man väl ha ibland? ;)

Min vackra sötnos, ögonsten - ja du är mitt allt <3

Lugna promenaden, gillar denna väg - synd den bara är 800 meter ungefär.

Haha, så typiskt Azi. Att hon ska alltid sitta så där ;D

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka fina bilder. Det har varit en jättehärlig dag idag. Synd bara att jag var tvungen att jobba, hade hellre varit ute med hundarna på en långpromenad. Ja, 800 m är ju inte så långt. Vi brukar gå en promenad från Tekniska högskolan ut till Ekoparken vid Stora Skuggan, den är 7 km. Verkligen en promenadväg att prova på om man har vägarna förbi.

2009-08-19 @ 19:45:57
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Lina och Trazzel

Hej. Vad kul att du läser min blogg. Ja jag kan självklart svara på fler frågor om rapport, det är verkligen jätteroligt att hålla på med. Men som det är just nu har jag bara internet på mobilen men om en och en halv vecka är jag tillbaka hemma igen och kan skriva mer :)

2009-08-19 @ 20:36:35
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Postat av: Cilla

SÅ sitter Badah med!!

2009-08-31 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0