24 augusti - 09


Idag har jag haft Adam hos mig och det har varit en härlig dag. Det började med att jag vaknade runt 7 tiden, mamma släppte Azi ut i trädgården. Lite efter halvåtta kom Adam, så tog vi en lilla runda själv. Azi fick ligga hemma. Rundan gick bra. Jag åt frukost och sen drog jag och hundarna ut i skogen runda Strålsjön, vi var ute 1 timme och 20 minuter. Så härligt med morgonsol och allt :) Satt vid bryggan och vilade i skuggan en stund också. Vi kelade sen tillsammans, vi tre i trädgården. Mysigt.

Vid lunch tiden drog vi igen ut på promenad. Vi traskade genom skog&mark och fältet runt i Erstavik. Så underbart. Stannade för fika - kyckling med potatis sallad och ballerina kakor. Hundarna skötte sig jätte bra, Azi var lös i början, men sen gick hon i koppel. Adam skötte sig bra också i koppel och hundmöterna. Var ute 2 timmar och 40 minuter, det kändes inte som. Haha. När vi kom hem så lade hundarna ner och var helt slut, härligt och se!




Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Härligt se Adam igen.. senast jag träffade honom var förra hösten då jag o Mio hälsade på Ådi.. har några härliga kort på Adam o Mio.. haha Mio hade verkligen makt över Adam och var lite för tuff.. :)men Adam e såå snäll o sade ingenting haha.

2009-08-24 @ 18:36:14
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Linda & Deamon

Tycket det såg jätte fint ut med blont på headern :)

2009-08-24 @ 19:39:24
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: jennifer

känner igen adam, är det ådi o fredrik som ägde honom? hörde dom sålde honom..så vem äger honom nu??

2009-08-24 @ 22:02:01
Postat av: Silje

Adam var söt! Vad för ras är det på honom? Ser ut som en riktig myskille!!

Fulgte dina tips i går, gå baklenges så Clifford kan se mig i ögonen och så där, det funkade jättebra! Och så mycket lek efter att han har varit duktig. Skall fortsätta med det :D

2009-08-25 @ 08:38:45
URL: http://life-of-cs.blogspot.com
Postat av: Bella

Hej, jag heter Isabella och är Adams matte nu :)

Men ååååhhh helt enormt söta är dom! Alltid roligt med bilder!

2009-08-25 @ 08:49:36
Postat av: Ådi

Härligt att få se Adam in action! Tack för fina bilder. Adam och Azi träffades en gång för längesen, i Örebro. Då sov Azi tillsammans med min son på natten. Jag har nog bilden på dem tillsammans i min gamla stationära dator som är nerpackad i förrådet.



Jennifer: Han har fortfarande samma ägare, som svar på din fråga.

2009-08-25 @ 09:58:00
Postat av: Linda & Deamon

Hahaha, stckarts vovvar när vi klär ut oss ;) haha!



Jag håller med dig, vissa ser faktiskt mycket yngre ut i blont. Konstigt nog!



Dom har inte bestämt något datum ännu men snaart hoppas jag :D

2009-08-25 @ 11:43:01
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej tack för info du skrev i min blogg=) Va bra o få lite koll. Hittar inga bra sidor på nätet om hundar osv. tänkte de va bättre o fråga någon som vet:P Söt din vovve e! Vad e de för ras? Jag hade väl tänkt en ganska lugn sällskaplig hund som inte kräver så mkt. Lite som en katt fast personligare och som man kan promenera med. Nåt bra förslag? Tänkte chihuahua e väl rätt bra...

2009-08-25 @ 12:21:26
URL: http://adventurewithanna.blogg.se/
Postat av: jennifer

ådi: då vet jag nu sanningen att ni är fortfarande ägare till adam..:)

2009-08-25 @ 14:57:04
Postat av: Svar till Ådi

Vad kul att du hittade hit! :) Ja, jag minns att Azi sov hos dig för jag var i Lund. Bilden såg jag nyligen på din gamla blogg www.maddox.blogg.se, väldigt söt! :)

2009-08-26 @ 12:44:25
Postat av: Svar till Bella

Kul att du läser här. Det har varit mysigt med Adam hos oss! :)

2009-08-26 @ 12:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0