15 februari - 09

13-15 februari

Fredags drog vi hem till Mimmi´s hem vid 17.00. Så ordnade de människorna och hurrade åt Mimmi. Hon fyllde år :)
Busade med Zeke och Bamse... Eller ehh lite iaf. Var slö och sov mest på soffan med de folk som fanns hos Mimmi.

Lördagen drog vi - Mimmi, Martin, Bamse och en annan hund Maja å husse Linus ut på inhängden i Oxhagen. Vi sprang och lekte. Bamse och Maja sprang mest tillsammans. Jag lekte med busken. Haha. Linda tyckte att Maja var så otroligt vacker, är så lik varg. Hon är ju American Wolfdog :)

Idag ordnade HundSomHund en promenad runda Boglundsängen, det tog ungefär 1½ timma.
Vi var 9 hundar, jätte roligt och träffa alla andra.

- Ej så mycket skrivande. Jag är trött. Vill sova i sängen. Varsågod och kika på bilderna istället.

14 februari;

    
    
    

15 feburari;
    
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt vi hade i helgen!! Hoppas att vi kan göra det igen :)

Pusss på diiig, Azi.. Bara dig.. Linda får puss en annan gång :)

2009-02-15 @ 14:25:08
Postat av: petra och bebisen Felicia

hej hej, jag är 18 år men hade precis fyllt 17år när jag blev gravid!! Kul att du läste min blogg!! :P

2009-02-15 @ 22:41:55
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0