14 januari - 09

Foderbyte igen

Efter två veckor med Royal Canin tyckte Linda att det inte blev så stort skillnad. Jag hade nya kalafläckar, såren är kvar på tassarna och jag blåsor i tassar som jag inte hade fått förut. Då bestämde Linda och testa byta foder. Denna här gången blev det James Wellbeloved. Linda har hört mycket gott om den. Lindas kompis hund äter den och hunden har massa allgeriproblem och fodret passar hunden jätte bra. Så Linda vill testa den på mig. När Linda var på Pet Products Katt & Hund såg hon att JWB är en allgerimat då massa av ingredienser har tagits bort - som kött, soja, ägg, vete.
Nu hoppas Linda för sista gången att det funkar på mig, annars får vi åka in till veterinär och göra en stor allergitest.
Det vill man helst slippa... :( Smakade lite på JWB, det smakade gott... Helt godkänt :)


                                                                James Wellbeloved VS Royal Canin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0